تراختورلی
  تراختورلی
 

    
تراختورلی                         

تراخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتور وگسترش فــــــــــــــــــــــــــــــولاد                           

منوي اصلي
وبلاگین مطالیبی
به وب سایت من خوش امدید
یازان نار
لیگ باشگاه لاری
پيوندهاي روزانه
آرشيو مطالب
آرشيو مطالب
امکانات وب

پیوندیلر
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو





وبلاگین قالبی
تراختور لی
قالب جورین

Design By : تراکتور لی
Powered By
LOXBLOG.COM
آمار وب

تعداد بازديدها:

RSS بلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 3405
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


کد لوگو حمایت از تیم تراکتور


کد لوگو حمایت از تیم تراکتور


آذربایجان

محمد نصرتي درباره ي بازي با الاتحاد عربستان، اظهار کرد: نيمه نخست به طور کامل در اختيار ما بود و در چندين صحنه درخشش دروازه بانحريف مانع از گلزني مان شد که در مجموع يکي از بهترين بازي هاي فصل مان را به نمايش گذاشتيم و خدا را شکر که دل هوادارانمان شاد شد.

به گزارش تراختور لی، وي افزود: داور بازي در بيشتر صحنه ها به نفع الاتحاد سوت مي زد و اخراج علي کريمي هم کاملأ اشتباه بود، خدارا شکر به حقمان رسيديم.

نصرتي درباره ي اخراج علي کريمي، گفت: در فوتبال روز دنيا، اخراج يک بازيکن باعث مي شود مشکلات زيادي براي تيم درست شود، به هر حال آقاي کريمي يار کليدي ما است و در نيمه نخست، بازي خيلي خوبي از خود به نمايش گذاشته بود.

وي ادامه داد: اخراج علي کريمي تأثير منفي روي روند بازي مان گذاشت و باعث شد حريف، ما را تحت فشار قرار دهد.

اين بازيکن تيم تراکتورسازي در رابطه با جنگ رواني بازيکنان الاتحاد، اظهار کرد: در صحنه ي گل، دست من به بازيکن حريف برخورد کرد که يک برخورد بسيار جزيي بود ولي بازيکنان الاتحاد بعد اين صحنه به سمت من و داور حمله کردند.

وي افزود: من تجربه بازي مقابل تيم هاي عربي را دارم و با اين حرکاتشان آشنا هستم ولي با اين حال نگران بازي برگشت هستم چرا که آنها روي من زوم کرده اند و اميدوارم کار به آن ديدار نکشد و پيش از آن بازي، صعودمان مسجل شود. بايد همه بچه ها مراقب جنگ رواني و حاشيه سازي تيم هاي عربي باشند.

نصرتي تأکيد کرد: در سال هاي اخير نظارت AFC بيشتر شده و اميدوارم بيشتر و بيشتر هم شود تا ديگر شاهد جوسازي هاي تيم حريف نباشيم.

وي در مورد جو ورزشگاه، گفت: هواداران تراکتور فوق العاده اند اين برد را به آنها و خانواده ام تقديم مي کنم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یازیلمیش جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, توسط سالار | لينك ثابت |
عناوين مطالب